.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خلق بزرگ‌ترين كارت تبريك جهان در دوكوهه

بزرگ‌ترين كارت تبريك جهان توسط كاروان‌هاي راهيان نور در حسينيه شهيد همت دوكوهه با عنوان تبريك به شهدا خلق شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مسئول ستاد خبري و اطلاع رساني قرارگاه حفظ ابنيه و آثار سرزميني دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: اين كارت تبريك توسط كاروان‌هاي راهيان نور تهران در پادگان خاطره‌انگيز دوكوهه و در حسينيه شهيد همت خلق شده است و طول آن بيش از 20 متر است.

نادر دريابان افزود: اين كارت تبريك با نام تبريك عيد به شهدا از روز اول عيد در اين پادگان به امضاي زائران و مهمانان راهيان نور در استان رسيده و در كنار سفره هفت سين جبهه و نوروز قرار دارد.

وي خاطرنشان كرد: علاوه بر شكل‌گيري اين كارت پستال تبريك عيد به شهدا ستاد مركزي راهيان نور و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور با چاپ كارت‌هاي تبريك متنوع اين عيد را به مردم و زائران شهدا تبريك گفته‌اند.

دريابان خاطرنشان كرد: معاونت مهندسي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس نيز با كارت پستال‌هاي ماندگار از يادمان‌هاي دفاع مقدس مناطق عملياتي و مرزهاي شهيدان گمنام چند شهر كشور را منتشر كرده و برخي از كاروان‌هاي راهيان نور به ويژه جوانان دختر با خلق كارت پستال‌هاي دست ساز به شهيدان سرافراز دفاع مقدس نامه نوشته و يا سال نو را تبريك گفته‌اند.

گفتني است، سال گذشته نيز كارت پستال‌هاي زيبايي از مناطق عملياتي خوزستان و يادمان‌هاي آنها توسط مؤسسات فرهنگي منتشر شد كه بسيار مورد توجه و استقبال زائران كاروان‌هاي راهيان نور قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.